restless

Sitter ensam - lugnt och skönt. Önskar att jag hade mitt ritblock och kolkritor nu...skulle ha en hel del att teckna just nu. Ibland kommer inspirationen utan förvarning och då är det trist att inte ha materialet...men hoppas det stannar i minnet till nästa gång jag går på stan och kan inhandla mitt material.

Idag har det varit stan (köpte ett par svarta stövlar utan klack och Johan kallade mig vegan..haha..), skolarbete (Jenny och jag gjorde en skitbra plansch!) och myskväll tillsammans med Johan + en kompis till honom. De har tittat på fotboll på datorn och jag har tittat på tv.

De har avlägsnat sig från lägenheten, men jag kan inte plocka undan och gå lägga mig - har så mycket i hjärnan just nu...skola och allt möjligt som snurrar som i en torktummlare. Måste göra något annat före jag kryper ner i sängen..

..over and out..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0