Oh my..

Jag kommer att ha Ont imorron...Jag har just avslutat ett tufft Yogapass och jag har inte haft möjlighet att yoga på kanske 3-4 veckor så imorron blir det Pain! Men det var underbart skönt att få sträcka ut sig lite, när man sitter mycket märker man att sakta men säkert sjunker ryggen ihop som en krökt och vissen blomma...inte så attraktivt.

Lång dag idag och imorgon - till halv sex på e.m. Men vilken tur att det är intressant så går det lättare! Jag tycker så mycket om "vår" läkare som föreläser, han är väldigt kunnig och rolig, han gör även det svåra och tråkiga intressant. Alltid trevligt att lyssna på sådana människor + att man lär sig något!

Mycket irriterande när de ringer från lokaltidningen och försöker få en att ta ett "jättebra" erbjudande - inte intresserad tack.. ring inte igen... men det säger jag ju inte, idag blev det - Tack men jag ordnar det själv om jag beslutar mig för att ta det, tack och hej. Ett jobb som jag aldrig skulle kunna ta, att vara tel.försäljare - alla lägger på luren och många är otrevliga - näpp, inget för mig :)

Lovelövlovelövlovelöv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0