mulet

Ska jag eller ska jag inte? Gå ut och gå idag. Var just till posten och det var visserligen riktigt behagligt ute men detta väder är så trist att gå ut och gå i - mulet - förstås. Får se efter middagen, då kanske jag känner att jag behöver ta mig en tur längs med ån.

Dagens föreläsning var si sådär. Handlade inte riktigt om det som det stod i programmet att det skulle handla om. Så jag blev lite besviken på den. Det stod att det skulle handla om familjevåld och föreläsaren skulle behandla Estlands situation. Hon gjorde mest reklam för deras utbildningar m.m. det intressanta kom först mot slutet då hon berättade om hur det hade varit under sovjettiden och hur det har förändrats för människorna och familjerna efter det. Nåja, ibland blir det så.

balans&harmoni
i
livet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0