Måndag-tisdag?

Tisdag.
Som vilken annan måndag som helst. Har haft måndag hela dagen eftersom jag var ledig igår. Fick ha sovmorgon idag, vilket var skönt. Jag tycker om att ta det lugnt på morgonen. Nu är egentligen de kurser jag gått de senaste veckorna över och det känns bra. Denna vecka är det internationell vecka i skolan. Idag har jag varit och lyssnat på en föreläsning om mänskliga rättigheter med fokus på kvinnlig omskärelse som OBS! Alla borde känna till och veta vad det är och hur det påverkar en kvinnas kropp och hälsa!
Idag blir det annars att handla mat, äta och sen träna med Jenny på gymmet. Kul! Nu har det gått en vecka igen mellan gympassen..aj aj..men jag har ju gjort annan motion istället som promenad och yoga, vilket är minst lika bra! Måste bara komma igång med någon form av konditionsträning..svårt det där när man har problem med knäna..Får gå till gymmet och cykla på träningscykeln nu och då en timme så upptätthåller jag min kondition en aning i alla fall...

Dagen tråkigaste ord : Mulet. Vilket det är idag i Åbo, molnen ligger som ett fint Grått täcke över staden.

kärlek & omsorg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0