lugn och fin..

Har lugnat mina nerver och blivit två cm längre. Jag har yogat. Intressant att märka skillnaderna mellan höger och vänster sida av kroppen. Rörelserna i yoga är symetriska och man märker ganska snabbt vilken sida som är "bättre", starkare m.m. Min starka sida är höger, antagligen för att jag är hö. hänt. När jag står i brygga märks det spec mycket eftersom min vänstra arm inte riktigt orkar räta ut sig. Bara att träna vidare alltså.

Har lyssnat på underbar, fin och lugn musik. Spotify: "Chinese and Japanese Koto Harp and Shakuhachi flute music" Jättehärlig musik både till yoga/pilates men också som lugnande bakgrunds musik.



Kommentarer
mia

Sötnos! Tack för att DU finns!

Ett tips: Du kan markera låten eller hela albumets namn inne på spotify och sedan högerklicka, så går du på Copy HTTP link och sedan e det bara att klistra in den här :) men det kanske du visste men om inte så ett tips bara så är det bara för oss att klicka på länken i ditt inlägg för att höra. PUSS

2009-10-27 @ 13:11:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0