it smells fisheeee

Åh vad härligt med frisk luft, lite svett och puls! Min ömma buttocks tackade för valet av promenad istället för yoga eller gym! Det var tur att jag gick min runda längs ån också för jag blev påmind om att det är strömmingsmarknad hela helgen! Människor höll på och statte upp sina stånd och gjorde iordning inför marknaden. Mysigt med marknad. Eller tanken är mysig, jag blir oftast trött och irriterad på alla som ska trängas runt alla stånd, orkar inte köpa något, går istället runt och mumlar och muttrar...och då förlorar marknaden lite av sin charm. Men det ser ändå ut att bli en promenad genom strömmingsmarkanden och eventuellt lite god fisk till middag i helgen! Slurp! Fisk är både gott och nyttigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0