inspirerad

Åh, vilka dagar vi har haft! Tunga? Jo MEN lärorika och intressanta! Idag hade vi seminarie där en del av klassen presenterade sina produkter - påhittiga och fina, kommer att användas tror jag! Imorgon är det vår tur att via upp vår produkt och se resten av de andras! På e.m. idag hade vi föreläsning om amning. Åh vad mysigt det verkar vara! (Om man nu inte får såriga bröstvårtor m.m. som verkar vara mindre trevligt). Vår lärare brinner verkligen för det hon föreläser och det gör allt så mycket mer intressant och givande! Fastän vi har MASSOR att lära oss just nu + att känns det som att 1/10 fastnar i hjärnan så är det ändå intressant och kul! Blir verkligen inspirerad och motiverad till att bli klar och sen få börja jobba! Imorron ska vi på studiebesök till förlossningen!!

Träningsvärken värre idag...ajaj...Men till gymmet var jag ändå tillsammans med Jenny! Jag tränade lite andra partier istället. Men under stretchningen konstaterade både jag och Jenny att jag var ovanligt ovig p.g.a. min träningsvärk..haha..jag var stel som en pinne och annars kan jag böja mig lite hur som helst..Tur att det är övergående!

Ikväll blir det att studera flitigt..(haha) medan gulle kollar fotboll. Ett besök av gulles mor&far får vi - trevligt, men måste plocka undan lite före de kommer...vill inte visa upp hela vårt kaos :)


"You are the reason that I breathe
You are the reason that I still believe
You are my destiny
"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0