I´m on my way

Idag skrev jag alltså mognadsprovet. Det är slutet av examensprocessen. Jag fick två intressanta frågor, jag valde den som jag tyckte att jag ville svara på.

Jag fikade med Jenny innan vi skilldes åt. Vi kanske inte träffas nu på fem veckor. En timmes småpratande. Jättemysigt! Kommer att sakna henne!

Nu har jag försökt att packa inför mina fem veckor på Åland. Jag ska på praktik igen. Jag lämnar åter igen min sötnos...trist...skulle inte vilja det, men har tyvärr inte så många andra valmöjligheter. Nå, vi är ju vana vid att vara ifrån varandra nu och då, så det ska väl gå som vanligt :) Han hämtar mig från Långnäs ikväll/inatt, för han är redan på Åland. Snällt av honom tycker jag, att hämta mig i mörkret bland alla rådjur. Nu är det bara att fortsätta plocka och fixa innan det är dax att gå till bussen, åka till båten, åka hemhem....

Imorgon blir det i alla fall frisk luft. Vi ska ut till Johans familjs stuga över dagen. Åh, härligt med ren luft! Ska njuta av denna helg, inget skolsnack eller funderande. Bara umgås med mitt gull och familjen!

 

♥Trevlig helg, njut!♥

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0