Fredagen gick...

Oj säger jag bara. Vilken dag! Dagen har gått alldeles för fort. Jag har hunnit med saker som jag inte trodde jag skulle hinna med och inte hunnit med det som jag egentligen hade planerat. Både bra och lite dåligt alltså. Vi (jag och Johan) har jobbat stenhårt hela eftermiddagen, 5 timmar kanske. Jag är nöjd över allt jag lyckats fixa ang. skolan. Men var tyvärr tvungen att skjuta upp träffen med Jenny då vi skulle sätta ihop vårt arbete och gå på gym. Men vi tar det imorgon istället. Det är delvis därför jag jobbat stenhårt nu, på vårt arbete. Eftersom Emelie får dåligt samvete så lätt...Men imorgon går det nog snabbt att få ihop det sista :)

Promenad-tvätt-bröd-plantera om vårt träd-shoppa på galna dagar-skolarbete-gym-dagens och morgonens planer.


Kommentarer
mia

Bluab...

2009-10-10 @ 11:43:46
svar

Love you!

2009-10-10 @ 22:21:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0