en sån dag

Idag har vi haft slutseminarie där vi både har presenterat och opponerat examensarbetena som vi skrivit. Det har varit en intensiv men intressant dag. Det var jättekul att få stå inför alla och presentera MITT arbete som jag verkligen kämpat med! Sedan var det kul att se hur de andras arbeten blev sist och slutligen (senaste seminariet var i Maj). Men nu är jag ärligt talat ganska trött på mitt arbete men på fredag väntar mognads provet. Undrar vad jag kommer att få för fråga om mitt arbete?! Spännande!

Ikväll blir det verkligen att ta igen sig efter denna långa dag, stressa ner och gosa med mitt guldkorn. Baka bröd måste jag förstås göra, men det är inget jobbigt. Jag blandar bara alla ingredienserna - ugnen fixar brödet och jag ligger i soffan - det är så det ska vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0