sugar rush

Sitter inne..förstås. Imorgon börjar mina tre dagar praktik på BB och mödrapolikliniken. Det ser jag verkligen fram emot och jag hoppashoppashoppas att jag får vara med på en förlossning igen..det var det vackraste jag varit med om sist jag var med! Borde ju förstås läsa in mig lite, repetera kring allt det där men det har inte blivit av än.. om en stund, ska pyssla lite först.

Jag kom mig faktiskt ut igår. Jag fick en galen rastlöshet i kroppen efter en hel dag inomhus. Gjorde ett träningspass med mammas hantlar och sedan gav vi oss iväg en timme, skönt! Ikväll ska jag på core träning med mamma och moster. Det ska bli skönt. Har inte gått på något pass nu på en lång tid och jag har alltid tyckt om att gå på olika pass. Core är ju speciellt bra för de djupa mage/rygg musklerna som behöver vara starka.

Eftersom jag varit ledig idag har jag sovit länge. Sedan har jag suttit och smuttat på kaffe till "Efter tio" med Malou på tv4. Ett jättebra och intressant program. I slutet pratade de om sockerberoende. Testa om Du är i riskzonen: Test
Själv är jag kanske i riskzonen, vissa frågor är jag lite osäker på om jag skulle svara ja eller nej på, det blev 2-3ja för min del. Men eftersom jag är en periodare när det gäller detta så tar jag det inte så allvarligt, det kan gå veckor utan att jag är sugen på godsaker..Men bra att testa i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0