så söta små..

Äntligen fredag! NU har jag haft mina tre dagar praktik, 2 dgr BB och 1 dag Mödrapkl. Ingen förlossning som jag hann vara med på...tyvärr. Men däremot en hel massa annat som jag fått se och göra! Givande tre dagar, verkligen! Och mycket söta små nyfödda raringar!!!♥ Men praktikdagar är bråda dagar vilket gör att jag inte hinner med så mycket annat. I alla fall inte sitta vid datorn...kollade mailen idag och där hade jag en lång rad med nya mail...suck, tråkiga mail också.

Helgen då?! Jag ska träffa Sara-Li imorgon på en fika. Vi sågs i somras senast så det ska bli kul. Annars ladda inför kommande praktik på mödrarådgivningen - som ska bli såå kul!

Ikväll ska jag gå ut och gå, få frisk luft! Sedan ska jag ligga på soffan! Så är det med det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0