Min helg

Jag älskar naturen och den friska luften! Vad mysigt vi hade det i lördags! Samlade kvistar, eldade brasa, åt soppa och grillade korv! Jag, gulle och hans föräldrar!♥





Idag är jag däremot glad över att jag inte bor permanent här på ön. Jag är glad över att bara få vara här en viss period. Vädret är trist, mörkt och rått. Jag har suttit inne i huset hela dagen...ingen motivation till att ens kika ut genom dörren...kanske senare. Om jag skulle bo här ute på landet skulle jag bli isolerad och bortglömd. Jag skulle själv glömma bort den stora, fina världen utanför huset, Åland, Finland...Jag sitter och lagar julkort istället...


Kommentarer
Jenny

Vad mysigt ni hade! Ha det så bra på Åland. Vädret verkar vara lika trist här i Åbo som det förklarade. Kramar!

2009-11-02 @ 12:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0