lev lite..

Det är en skön känsla i kroppen när jag äntligen kommit fram till (efter dryga tre år) att jag måste prioritera livet utanför skolböckerna också. Imorgon startar min praktik (som sagt) men jag läser inte in mig nu före, jag tar det sen när jag vet vad som behöver läsas in. Istället har jag gått ut och gått, 2 gånger för att det varit så skönt väder.
Mulet (förstås) men ingen vind och då tycker jag om att gå...
 







Målat har jag också gjort, äntligen har det släppt, kan måla nästan hur mycket som helst nu - befriande!

Stannade upp i skogen och lyssnade på tystnaden - fantastiskt, avslappnande och rogivande.

Idag skickas ett grattis till alla pappor.

Idag saknar jag mitt troll, att ligga i soffan och slötitta på Sopranos, busa och gosa...en kram, en kyss, en smekning på min kind..



Kommentarer
Jenny

Vad roligt du målat! :) Har inte heller läst in mig speciellt för imorgon, vi hinner nog lära oss på fyra veckor. :) Hoppas du har en bra första dag imorgon! KRAM!

2009-11-08 @ 18:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0