i övrigt

Just nu:

Min praktik är det inget fel på. Börjar få grepp om saker och ting.
Skolan mailbombar mig just nu vilket gör mig oerhört stressad och irriterad. Det finns så mycket som "måste" göras då och då för att man ska få examen m.m. Ja, våra lärare tycker om att köra med lite hot också som en extra krydda i tillvaron...det räcker inte med den egna ångesten som finns..
Fritiden - finns den? Är jag ändå nöjd med. Jag är tacksam över att allt annat i mitt liv är bra och fungerar just nu. Om något skulle braka (peppar,peppar, ta i trä...eller vad man nu brukar säga) så skulle jag absolut gå in i väggen. Ingen skulle märka att jag är stressad men inne i mig finns det en oro som bubblar - varje gång jag får ett mail från skolan med nya direktiv...Stop, fel person, fel adress! Vill jag skicka tillbaka.

Tack för att allt annat är bra! Jag har en helt fantastisk sambo, en fin relation med hela familjen/släkten, har fina vänner och trivs med mig själv. Bra! Lite peppning är alltid uppiggande!



Kommentarer
Jenny

Du är nog inte ensam om att känna som du känner. Håller också på att gå in i väggen snart. Är så upp i varv hela tiden både med skolan och styrelsen jag borde hinna mer med... Kämpa på bra, de vet jag att du gör! Bra att du trivs med praktiken, det gör ju det hela lite lättare iaf. :)Saknar dig här i Åbo! Kramar i massor!

2009-11-17 @ 20:01:24
emme

Tack detsamma min Jenny! Vad duktig du är, men verkar trött. Ta det lugnt. En sak i taget...haha..Vi ses snart! Tiden går ju iaf snabbt när man har "ändan full" så att säga.. Kram

2009-11-18 @ 19:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0