4v hurry curry

Första dagen på mödrarådgivningen. Tycker redan om min handledare! Hon är lugn, trevlig och bra på att förklara. Det känns tryggt. Känner dock på mig att de kommande 4 veckorna kommer att gå äckligt snabbt. Hur ska jag hinna hålla en föräldraförberedelsegrupp (en lektion)? Och hur ska jag hinna bli trygg i hälsovårdarrollen och kunna ta emot "mina" egna mammor och pappor OCH dessutom komma ihåg allt som ska diskuteras med dem? Nej, men jag har tur som fick denna handledare, tror nog att jag klarar det med hennes hjälp :) Om veckorna går snabbt får jag snart åka hem till min älskling också, det är ett plus förstås!

Jag har en natt med orolig sömn och en dag med bara en massa nytt bakom mig - vilat en stund på soffan och varit ut och gått - finns inget bättre än frisk luft för hjärna och kropp!

Om några dagar kommer mitt hjärta - längtar...saknar...♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0