two days

Ja, det är bara två dagar kvar i Åbo för min del. Jag blir på Åland och gullet mitt blir kvar här och jobbar. Kul att vara på den fina, vackra, härliga sommarön MEN inte utan Johan. Saknade honom Såå förra sommaren, och då kunde vi ändå träffas men nu blir det inte så mycket träffande...han är här och jag är där. Tråkigt! Vad ska jag göra? Vem ska jag mysa med på kvällarna och gå ut och gå med eller bara åka på en tur med bilen och kika? Sommrarna brukar i allmänhet gå väldigt snabbt så det lär ju inte vara ett undantag för denna sommaren heller...har ju 100% jobb + ex.arbetet att arbeta med så månne inte tiden rinner iväg.

Två dagar kvar....går för snabbt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0