tråk tråk tråk

Försöker få min entreprenörsuppgift skriven innan jag ska till skolan. Men det är sååå trååååkiiigt att läsa om företagande. Kan man inte skriva det på ett intressant och roligt sätt och inte på detta "blablabla" sättet?! Böckerna är verkligen INTE inspirerande och ger absolut noll-motivation till att ens fundera på att bli företagare...Ja, skola sen då "vårdutveckling" låter ju som att jag borde tycka att det är intressant, men tyvärr, det är också trååkiigt...Känns som om vi bara går tråk-kurser just nu och flera har inlämningsuppgifter...boring.. Men det ska göras annars får jag inga studiepoäng, och det vill jag ju ha - så klart!

Ska sitta och titta ut på det vackra vädret resten av dagen - det piggar i alla fall upp en tråkig föreläsning. Man kan sitta och drömma sig bort och planera inför helgen, sommaren m.m.

♥Annars är allt så bra att jag är rädd för att någon ska komma och väcka mig från denna underbara dröm jag lever i♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0