sommarlov


Nu har jag sommarlov!
Jag har redan haft det i över en timme men ändå, nu är detta år över. Har suttit med Jenny och tagit den sista fikan, kaffe + glass, vi har fnittrat och pratat. Nu skills vi åt över sommaren. Där är En fin vän som jag fått under året och som jag absolut Inte ska tappa kontakten med i framtiden, inte ens över sommarn! Hon är en fräsch fläkt som ger energi när man känner sig trött och slut och tillsammans har vi haft jättekul, både när vi byggt muskler tre gånger i veckan men också när vi träffats annars bara under årets gång. Hoppas vi har mycket att berätta och fnittra om i höst när vi träffas på nytt Jenny och fortsätter till hälsovårdare!! Förstå, vi börjar med inriktningen!?!

Det är packning som gäller och lite plock, sedan blir det båten över till ön. Sommarön med arbete och ex.arbete. Sommarjobbet blir antagligen i h.land i alla fall, blir enklast så för mig, så kan jag peda på jobb :) Älskar att cykla på sommaren och känna vinden i mitt hår och alla dofter och sen får man en fluga i ögat, men det gör inget, det är ljuvligt ändå!

Glad Sommar!

"Det går en vind genom vindens ängar
det fladdrar till i en tyllgardin
och jag ska skriva en sommarvisa
med sol och blomdoft i melodin...."

en vacker sommarvisa, min favorit!


Kommentarer
Jenny

Voi Emelie vad du är gullig. :) Kommer att sakna dig också!

2009-05-28 @ 13:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0