morgonkaffet

Är utvilad. Det är en av de bästa sakerna jag vet - att få sova till jag vaknar av mig själv, ingen väckarklocka! Ahh..underbart. Morgonkaffet är kokt och en promenad med goda vännen Jenny väntar. Skönt att börja dagen med en promenad! Idag är det en "normal" söndag. Börjar direkt tänka på allt som jag måste få gjort idag, imorgon, denna vecka, denna månad osv...Men sen brukar det ordna sig bara dagen får börja ordentligt och mitt lugnande matra börjar snurra "en sak i taget"

Söndag
3dje Maj?
Vad hände med April?
som vanligt
den försvann
Men April lämnade en sak
ett ärr...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0