Livet, möjligheter och frihet

Vattnet ger mig lugn, harmoni, känsla av "hemma" och att det finns någonting där ute att finna och få tag på. Himlen ger mig frihet, allt är möjligt, livet är fullt av möjligheter, bara att kasta sig ut i vinden och "fånga dagen".

Allt detta får jag när jag kombinerar min promenad med att gå längs med ån och sedan över två berg med utkiksplatser över Åbo, genom två vackra, gröna och kvittrande parker (mycket fåglar). Det är fantastiskt! Jag får en inre energi och jag märker att jag går med ett leende på läpparna, kanske det är därför folk tittar på mig när de möter mig. Jag ser säkert löjligt drömmande och lycklig ut när jag har alla känslor som bubblar inom mig...allt lugn, harmoni, frihet...kärlek & lycka..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0