just nu...vill jag leva...just nu

Nu är det bara skola, skola, skola. Som sagt en hel massa småkurser just nu...Det är jobbigt att sitta på föreläsningar en hel dag då man inte är van. Jag får ont i ryggen, benen domnar m.m. Studielivet är inte alltid en dans på rosor...har det någonsin varit det? Tror inte det...men nu börjar man i alla fall se ljuset i slutet av tunneln...

Konstigt väder annars, moln, sol, moln, sol och kalla vindar som gräver sig in genom kläderna till den kylkännsliga huden. Nej fy säger jag! Satt mer på ballen förra maj än vad jag gjort nu...

Ser fram emot helgen! Vi ska få besök! Johan ska ha examenskalas och jag ska laga en massa gott till det! Men idag, ikväll är det plock, tvätt och kära gymmet som väntar! Det är verkligen kul att vara tillbaka i gymmet och få träna lite, magen får jag träningsvärk i efter varje gång men sakta men säkert kan jag göra fler och fler situps och andra övningar. Yogan har jag lagt på hyllan. Det får bli min sommarträning eftersom jag har så långt till gymmet på Åland, men det passar bra, lär vara motiverad efter denna långa paus! Skönt att göra yoga ute också, lyssna på fåglarna och vinden som susar i träden...kommer att bli riktigt bra tror jag!

Hej Svejs!





Kommentarer
Anna H

Haha, ALLA bloggar verkligen nu för tiden. Det är det nya Lunarstorm, tror jag. Tänkte bara säga HEJ och LÄNGE SEN och HOPPAS DU HAR DET BRA :)

2009-05-13 @ 21:28:27
URL: http://mondotrasho.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0