It was nice

Festen igår var lyckad! Vi blev tio stycken, vilket var helt perfekt antal i en liten tvåa. Johan fick roliga presenter och var verkligen i centrum. Sötnosen fick äntligen fira och skryta lite över att vara klar! Under kvällen och natten mumsade vi på minipizzor, laxrullar, räkröra på skärgårdsbröd, tomat&mozzarella sticks, mockarutor, morotskaka, kex, godis och till det vin, öl, konjak m.m. Måste berömma mig själv här och säga att jag lyckades med allt jag lagat! Exellent!

Sovit har jag försökt men sammanlagt så kanske jag lyckats få ett par timmars sömn...mycket snack ute i vardagsrummet långt in på småtimmarna, morgonen hann till och med gry. Vi stannade alltså i lägenheten hela natten, det var skönt att inte gå någonstans. Först följde vi eurovisionen och det var ju kul att norrbaggen vann, och att svenskarna försökte att inte låta bittra..haha..de kom i alla fall bättre än finland som har återtagit sin sistaplats...haha..ojoj...sen var vi alltså kvar, prat, diskande och plockande.

Idag är det ballen som gäller för hela slanten, slappa, sola och skratta lite åt grabbarna när dom diskuterar diverse saker! Gu vad skönt att jag diskade inatt, nu kan jag bara gå och smaska på allt gott som finns kvar i kylen....gottis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0