inställning är A & O

Japp, idag slog det mig, bättre sent än aldrig - mitt under föreläsningen om vårdutveckling. Min tanke som kom flygande "Emelie, allt du läser nu kommer du att behöva när du börjar jobba - det må vara tråkigt just nu men det är lärorik information. Skärp dig nu!"
Ja, så från och med NU (eller egentligen under föreläsningen) har jag ändrat inställning. Detta är nu jätteviktigt eftersom med positiva tankar så tror jag att jag kommer att få alla mina inlämningsuppgifter klara och samtidigt kanske någonting fastar och helt plötsligt så har jag lärt mig någonting!! Tänka sig! Tankekraften ska inte underskattas för det är den som hjälper mig nu...

Nästa skoldag på tisdag - yes, men har grupptent som är lite mindre "yes"! Tomma dagar att fylla hur jag själv önskar och vill, mycket skola men också bak och stohej inför lördag. Nu blir det skolarbete (suprise) och senare inhandling av vin + ingredienser till allt gott....mmm...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0