in my dreams

Igår drömde jag att jag och Jenny var i Afrika (!). I Nairobi, vi hann inte komma längre för sen skulle vi tillbaka till Åbo för vi hade ju obligatoriska seminarier. Jag blev så sur och arg över detta men det var bara att sätta sig på planet hem...Det var underbart att få drömma om att åka ner till käraste Afrika, det var länge sedan sist. Jag tror det var duvorna som skickade mig dit - hörde dem kuttra vid femtiden på morgonen och genast flög jag till den plats där andra halvan av mitt hjärta ligger..

Inatt var jag däremot inte sur i min dröm utan jag kände en enorm kärlek! Jag skulle sköta om en liten ca. ettårig pojke som min egen (i drömmar behövs ingen logik..). När jag pussade på honom så fylldes jag av massor av kärlek - det var jättemysigt! Någon dag i framtiden....

Underbart med drömmar - jag älskar att drömma, jag kommer nästan alltid ihåg mina drömmar också, tydligt!

skönt med drömmar.... för det är mycket just nu....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0