Gomorron Fredag!

Oj oj oj vad jag skrattade igår när vi var på humorlandskampen på ÅboSvenska teater....det var som tre timmar av Parlamentet...åhhh...Det var Finland mot Sverige  (två komiker från fin. och två från sve), Sverige vann. Men dom var faktiskt liite roligare än finnarna...Ja, det var i alla fall värt pengarna och jag fick träning i både magmuskler och kindmuskler...haha...

Dagen har startat med ett träningspass på gymmet. Här är man morgonpigg och hurtig..haha..såklart var Jenny med!! Känns fruktansvärt skönt nu efteråt att jag varit direkt på morgonen och jag börjar känna att jag kan ta i lite hårdare. Svettades, Det gjorde jag...härligt!

Nu blir det fredagsysslor på schemat....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0