förtränga förtränga förtränga

Idag har jag helt förträngt mina skoluppgifter. Jag har shoppat i 4 ½ timme!! Japp, först ensam och sedan med rara Jenny. Vi hittade lite smått och gott. Men jag fick än en gång inse att mina bröst är för små för dagens modeplagg...klänningarna (igen) sitter jättefint på kroppen (stl xs/s/34) men så är det pösigt över bröna ändå??!! Alltså jag fattar inte, och en ny bikini var ett av mina "måste köp" idag, men samma där, överdelarna satt ju som ett dåligt skämt på mig...det var som ett smalt streck över bröna eller myggbetten...Har aldrig haft komplex över varken min längd eller mina små nätta bröst men när man tydligen ska ha stora hängtuttar för att en klänning elr en bikini ska fyllas ut då suckar jag...Får gå utan bara..haha..till på köpet har myggbetten blivit ännu mindre den senaste tiden eftersom jag gick ner i vikt ef operationen..Nåja, de är fasta i alla fall, inga pennor under tuttarna här inte...haha.
Vi hittade annat kul som vi köpte, så flera bra köp blev det ändå!
Har fått koppla bort skolan idag, men måste eventuellt stiga upp tidigt imorron för att få laguppg. skriven, det lovas nämligen vackert väder och då vill jag inte sitta inne och skriva - nope då måste jag ut!

Härlig luft efter regnet - friskt och rent!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0