det var det...

Vappen kan sammanfattas som lyckad och mycket trevlig! Vi satt vid ån ett par timmar, gjorde oss iordning och vandrade upp på Vårdberget, lyssnade på manskören och skålade med skumpa! Middag på en jättemysig pub/restaurang "Koulu", det är en gammal skola som de gjort om till restaurang och pub samt brygger de egen öl där, det var fint! Trevligt var det och sen gick vi.....hem. Jepp pensionärerna vandrade hemåt..haha..men det var skönt och firandet fortsatte hemma, vi har alltid så kul tillsammans Johan och jag. Har aldrig sett så mycket folk ute någonsin i Åbo, det var verkligen proppat av människor ute på gatorna när vi gick hem, häftigt. 




Idag var det full fart på folk redan kl 11 när jag steg upp, alla var påväg upp till Vårdberget på picknick. Vi stannade hemma och hade picknick på ballen - det var trevligt bara värre! Gick en sväng upp och hälsade på Jenny, det var fullt fullt fullt av folk i parken!



Nu är det över nästa år får man väl se vad man gör och var man är. Johan har åkt en sväng till ön, jag har varit och kollat att Janicas fåglar lever och mår bra efter vappen och nu har jag bara att städa undan i lägenheten...alltid lika kul. Blir tidigt isäng ikväll tror jag, känns lite så. En vacker dag imorgon hoppas jag! Over and out från Åbo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0