desperate housewife

Gomorron! Vilken Underbar morgon det är!!

Idag är jag verkligen husmor. Baka baka liten kaka, städa städa varje fredag....


Mitt söta förkläde fick jag av min låtsas mormor i Norge, hon har sytt det åt mig, gullit tycker jag!
Jag älskar att baka. Mycket roligare och framför allt mycket godare än att laga "riktig" mat! Detta är ju absolut det bästa med att baka kaka....äta smeten!!


Jag skrev att jag ändrat inställning till saker och ting och det har gjort att allt bara flyter....det är som natt och dag! Jag njuter av det vackra vädret som vi har idag, jag tycker att det är skitkul att få pyssla och leka hemmafru och det roligaste av allt idag är att jag fick ett till stipendium som jag sökte för fjärde gången!! Kan denna dag bli bättre?! Tror inte!

Nu ska the housewife fortsätta pyssla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0