bättre

Mycket bättre! Det känns okej nu. Dels beror det på kommentaren "puss" som jag fick, det piggade upp mitt känsloliv betydligt och för att jag faktiskt har fått en hel del gjort under dagen. Jag har varit och tränat/lunchat med härliga Jenny, fått mitt ex.arbete rättat efter feedback och påbörjat en uppgift om entreprenörskap. Nu är jag på gång känner jag. Ska och handla mat också så att man slipper svälta till på köpet - skulle vara lite tragiskt.

Det blev en positiv måndag med nya möjligheter och nya utmaningar. Klockan är ju än så länge mitt på dagen men den kritiska delen av dagen är över och nu väntar bara bra saker denna dag, alltså tror jag starkt på att det Blev en bra måndag och förhoppningsvis en bra vecka också. Vi får se helt enkelt.


Kommentarer
Daniel

Bara att försök tänk positivt!!

2009-05-11 @ 16:00:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
emme

Det har du alldeles rätt i!

2009-05-11 @ 16:50:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0