Torsdag

Idag flaggar vi, vet inte varför men det ser ju fint ut när den svajar i vinden.

- Handledning med min handledare för examensarbetet. Lite nervös eftersom jag vet att det lilla materialet som jag skickade kommer att vara fullt av frågetecken, påståenden, pilar och en hel massa annat. Men det fixar jag. Får göra ännu bättre ifrån mig och få mycket gjort nu efter praktiken istället! Känner mig laddad faktiskt att få börja "på riktigt" med slutarbetet!

- MåBraTV sändning. Ska efter handledningen förbereda inför sändingen, vi ska ha minnesträning för tantorna! Ska skriva ut några bilder som de ska diskutera kring och ha en sifferövning. Sändningen är efter lunch.

- Träna på gymmet. Ska bli lika härligt som vanligt.

- Handla mat. Och ha en lugn och skön kväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0