som en stock

* Inatt har jag sovit så gott! Jag älskar verkligen att krypa ner i en nybäddad säng med rena, sköna lakan!

* Melodifestivalen tittade vi på igår - vilken besvikelse det är helg efter helg, skitlåt efter skitlåt, ibland en okej låt men ingen     Bra låt hittills - tyvärr.

* Fått en uppgift avklarad idag. Igår fick jag inget skolarbete gjort fastän jag hade planerat det - jag var trött helt enkelt och det får man vara ibland. Huvudsaken är ju att man får saker och ting klara till deadline eller hur?!

* Vasaloppet - tröttsamt bara värre. Dom är nog duktiga som orkar skida den sträckan alltså!! Av med hatten för dom!

* Solen har kommit fram och det blir en promenad före middagen som idag blir lasagne (gott!).

* Hoppas fortfarande att det blir en "tjejhelg" men nu är det osäkert, som vanligt, hur svårt kan det vara att bestämma en helg som passar tre personer? Tydligen svårare än man tror..Alla har sitt schema och sitt liv. 


Kommentarer
Don Juan

Puss!

2009-03-01 @ 12:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0