sol och blå himmel

Nu ger jag upp! Orkar inte skriva mer för idag. Känner mig lite fast, vet inte hur jag ska fortsätta, orkar inte fortsätta just nu. Vill läsa igenom allt i pappersform först. Så ska ta en kopp kaffe och börja dagen på riktigt! Njuta av det underbara vädret!

Igår firade vi förresten Dagen med en chokladtårtsbit (en stor bit som vi delade på) som jag köpte på stan - gott och mysigt att sitta och mumsa chokladtårta i soffan efter maten. Tallinresa blev det ju förra året men iår tar vi/jag det lugnt med firandet. Vi ska på en liten utflykt till Stockholm nästa vecka och i helgen blir det mys - räcker utmärkt för att fira. Måste man fira förresten?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0