Roligt roligt

Jag tycker faktiskt att det är kul att ta blodprover! Speciellt när det är flera rör som ska fyllas, det bara forsar in i dem! Lite synd om patienten men så länge man är mån om dem så går det oftast riktigt bra. Det enda som är irriterande är när man inte kan se blodådern och när man känner på den så rullar den iväg, då är det svårt att sticka rätt.

Idag har annars varit en givande dag med träning på eftermiddagen tillsammans med hurtbullen Jenny som berättade att hon steg upp kl 08 imorse och gav sig iväg på en joggingrunda!! Lite galet! Men säkert skönt efteråt, kommer nog aldrig att hända mig...jag är seg och styv på morgonen, det tar ett par timmar för min kropp att bli mjuk, spec mina leder som knakar och brakar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0