på stan

Vi har varit och shoppat! Johan och jag. Vi har shoppat åt honom, därför kom han med ner på stan, sötnos. Men han köpte jättefina kläder (jeans och en svart trenchcoat) och allt gick supersnabbt och lätt! Jag hann inhandla ett bälte, nagellack, rakblad till min hyvel, Omega3 och Kalk tabletter. Inte mycket men ack så viktiga saker.
Vi skulle ta en kaffe på stan MEN det var så hög musik och stohej runt där vi skulle fika så färden gick hemåt och lunch istället. Det jag reagerade på idag när vi gick i affärerna är att musiken är jättehög i vissa affärer. Alltså så hög att när den ena står lite bortvänd och säger något så måste man nästan ropa "Va?" för att musiken är hög. Det tycker jag är dumt dumt dumt. Jag vill visst ha musik men inte så att man inte kan prata och tänka, jag blev faktiskt trött i huvudet i några av affärerna. 2 intesiva timmar räckte gott och väl idag. Tror att "Galna Dagar" börjar nu i veckan, det brukar inträffa efter Wiklunds "3+1" dagar som är nu..Då ska jag ner på stan och fightas med alla shoppingtokiga människor!

Men NU är det kaffedags och sen får jag se vad jag hittar på under eftermiddagen.

Ikväll blir det BIO! Ska bli så mysigt, det var länge sedan jag var på bio nu! Vi ska se Slumdog Millionaire!KUL!

Underbart väder idag!
Skönt med ljus när man vaknar på morgonen, idag sken solen in i sovrummet


Kommentarer
Anonym

Slamdog riktigt, tänkte gå på Slumdog jag :)

2009-03-21 @ 14:45:10
emme

Det kan bli lite fel ibland, men nu är det ändrat, nöjd?!

2009-03-21 @ 16:07:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0