på 49 kvadrat

Området jag har befunnit mig på idag - lägenhetens 49 kvadrat. Jag har alltså varit inne heeela dagen och slappat! Man skulle kunna tro att man blir galen av att vara inne en hel dag men det har faktiskt varit riktigt skönt, speciellt när det är tråååkigt väder utomhus.

Vad har jag då gjort idag här inne på våra 49 m²? Jag har lagat lunch, kaffe, middag och diskat efter alltihopa. Till middag blev det stekt strömming med potatismos, det var jättegott och jag fick kvar till lunch imorgon också! Jag har läst igenom min text och en del av Johans dip. arbete. Jag har suttit och slösurfat, tittat på dåliga repriser på tv och busat med min busiga sambo! Han är förresten duktig nu och är ute och joggar. Själv bestämmde jag mig för att endast rulla lite här i vardagsrummet för att få lite mag/rygg träning och sedan lägga mig i badkaret! Underbart härligt, det var länge sedan nu som jag badade badkar. Ska ligga och plaska och drömma mig bort till en härlig sandstrand någonstans i den varmare delen av världen....dit vill jag, men jag får nöja mig med att drömma om paradiset än så länge eftersom det är sånär som omöjligt att resa iväg just nu till en plats längre bort än Sthlm, Åland..

Plask plask



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0