oriental

Ska jobba kväll idag. Steg ändå upp med Johan i morse. Skönt att inte sova bort de lediga timmarna före jag ska iväg.

Har gjort ett yogapass! Tungt! Dels för att jag inte hunnit yoga hemma på tre veckor och för att jag är stel som en pinne på förmiddagen, bra kombination verkligen. Men det gick hyffsat i alla fall. Eftersom jag yogar efter en film så blir man ju trött på bakgrundsmusiken m.m. och då brukar jag lyssna på annan musik samtidigt. Älskar, älskar orientalisk musik! Spec Bollywood! Idag först kom jag ju på att jag kan lyssna på det samtidigt som jag yogar...suck, tala om att vara trög...men från och med nu blir det låtar som "Silsila Ye Chaahat Ka" - min favorit från filmen Devdas!

Absolut kommer den underbara musiken att ljuda från datorn resten av förmiddagen. Denna dag har börjat superbra! Ska Bollywood dansa mig in i duschen nu! Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0