korsningar och våffelsug

Tidigt imorse stod jag i en korsning. Skulle jag fortsätta rakt fram eller skulle jag vika av? Jag valde att vika av.

Jag pratar nu om mitt ex.arbete. Jag har tagit ett viktigt beslut för hur hela ex.arbetet kommer att se ut innehållsmässigt och hur min handlingsplan kommer att bli. Mitt ex.arbete låter nu mer komplicerat men det står nu på en ganska stabil grund som jag behöver för att kunna motivera resten av arbetet. Komplicerat men mer motivation har jag fått. Måste betyda att jag gjort ett bra val! Nu är det bara att köra på - har MÄNGDER av jobb!

Våffeldagen - mmmm..."Homerdräggel"....Blev så sugen på varma våfflor med glass och sylt. Åh vad gott! Har tyvärr inget våffeljärn. Skulle inte ha plats för ett våffeljärn heller för den delen i köket. Får helt enkelt njuta av tanken på varma våfflor med glass och sylt som att det skulle underätta suget.... Typiskt nog så sitter de och äter våfflor i tv4 också....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0