kontroll

Har haft en bra dag. En intensiv men rolig förmiddag! Har hunnit gå handla mat och tränat - träningen har verkligen blivit viktig för mig. Utan den känner jag mig rastlös och under träningen får jag koppla bort alla onödiga tankar och oftast verkar allt mycket klarare efter träningen. Man känner sig som en ny människa på något sätt, skönt i alla fall!
Nu på kvällen har det blivit tv och genomgång av det jag har att skicka till min handledare nästa vecka. Tror inte att jag gör mer på det, vill höra vad hon har att säga om texten jag fått ihop såhär långt. Kände mig lite stressad tidigare ikväll. Konstigt hur hjärnan förstorar upp allting för nu känns det som att jag ändå har saker under kontroll. Väntar lite på att praktiken ska ta slut så att jag får fokusera på slutarbetet!

Imorgon har jag kväll. Skönt med en sovmorgon, men samtidigt lite slött när alla säger "hej då, trevlig helg" kl 14 när man har sex timmar kvar. Men så är det, tur att dagarna/kvällarna går snabbt på hemsjukvården!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0