inget mer idag

Kom just hem från skolan. Hade informationstimmar. Kul träning med Jenny och god lunch på Kåren.Sitter och funderar på allt och ingenting.

Det slog mig nu att min "klass" inte längre är en riktig klass längre. Vi är nog mer en grupp som träffas lite nu och då. Vi är alla med i olika projekt inför ex. arbetet och alla är fokuserade på det, vi har haft mycket praktiker och då träffas vi ju inte heller och från och med hösten blir vi också delade på det viset att vissa fortsätter till sjukskötare och andra till hälsovårdare. Jag sörjer egentligen inte för fastän det är en god stämning i klassen så har vi inte umgåtts så mycket som en klass förrutom föreläsningar och någon aktivitet någongång som i sig har varit riktigt rolig och klassen i sig är en bra klass med många olika personligheter:) Jag umgås med två personer från klassen på fritiden, och vi har fått en god kontakt. Det tycker jag räcker - de är så goa tjejer!

Nog med sådant funderande. Ska fundera på mat de kommande dagarna då gullet och jag ska gå handla nu på e.m. Idag blir det köttfärstacos, imorgon blir det Kyckling alla Lucca (från receptboken som jag fick av söta Mia och Sara när de kom hit) men onsdag är ännu ett frågetecken...svårt det här med mat, det blir ofta samma som rullar på..Nå det fixar sig.

Mer plugg blir det däremot imorgon, räcker för idag känner jag. Lite varje dag passar mig bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0