Guten Morgen

Idag blir det en slöardag. Ska och träna med Jenny men det blir nog det enda jag gör och jag kommer att köra lätt träning idag eftersom jag är lite trött efter gårdagen, mest bara för att komma bort från lägenheten.
På tal om gårdagen så var det JätteTrevligt hos Johans kusin m. fam. De bjöd på trerätters! Till förrätt fick vi sniglar (!) och det var jättegott, har väntat länge på att få testa sniglar och det var något som jag absolut ska äta igen. De blev lite nervösa när vi sa att vi aldrig ätit det men glada när vi tyckte att det var så gott! Huvudrätten blev en medium, mör och saftig biff med ugnsrostade grönsaker + potatispuré och till efterrätt blev det en panacotta med mörkchoklad på och gott mörkrostat kaffe. MUMS säger jag bara och den tillhörande drycken var pricken över i:et! Kvällen gick snabbt och innehöll roliga och intressanta samtalsämnen, Johan hann också förlora mot en 10årig fotbollstokig pojke i X-box fotbollsspel. Kl. 23 fick vi bråttom då jag trodde att sista bussen gick (sista skulle gå kl. 00) så lite salongsberusade och glada tackade vi för en underbar kväll och åkte hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0