GoodMorning

Ahhh härligt med sovmorgon! Vaknade vid halv åtta imorse av att någon duschade och jag förstod ingenting eftersom det brukar vara någon som duschar när jag sitter och äter frukost halv sju på mornarna, tyder på att badrummen i byggnaden är ganska lyhörda p.g.a ventilationen. Sedan förstod jag att jag ska jobba kväll och får sova vidare, vaknade en gång/ halvtimme och steg upp kvart i nio utvilad och pigg! Kaffe + frukost + läsa HBL + titta lite på gomorron sverige och har nu dammsugit. Vill inte skrämma bort mina gäster med damm som flyger omrkring.
Nu ska jag göra mig iordning och ta bussen till Pargas. Hoppas på en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0