Glatt!

Har haft en bra dag och den blev ännu bättre när jag tittade på telefonen och jag hade fått ett mess från Mia som bekräftade att hon och Sara-Li ska komma till Mig den 13e!! Yes!! Nu bara väntar jag tjejer, vi har alltid så kul tillsammans - mina rara, söta. härliga, bästa vänner!

Såg "min" gubbe imorse. Han som jag bjöd på pepparkaka och glögg under lucian. Det är kul att se att han lever och mår bra fastän han har flaskor med starka drycker med sig.

Hade en jätteskön bussresa hem idag från Pargas, det var tyst heeeela vägen! Underbart efter en lång dag!

Imorgon blir det en hel del blodprover och annat skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0