det rullar på

Praktiken går helt okej, känner att jag hittat min plats och jag har bra samarbete med mina handledare. Idag hade vi mottagning på ett åldringshem, de som ville ha blodtrycket m.m. mätt så kom dit. Jag tog emot de svenskspråkiga och min handledare tog emot finskspråkiga. Kul att få göra något på egen hand och svara på fågor m.m. Börjar känna mig lite säkrare inför vad jag har framför mig i sommar. Har nämligen fått sjukskötarvikariat (!) på hemsjukvården i Hammarland, min hemkommun - pirrigt då alla vet vem man är eller vems barn/barnbarn man är. Men 10 minuter med cykel på jobb är inte så tokigt, roligt kommer det säkert också att vara!

Ser fram emot HELGEN med the girls! Men först kommer torsdag och fredag förstås.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0