beautiful Sunday?

Träningen hjälpte mot mitt dåliga humör igår - det var tur för jag hatar att vara på dåligt humör, är det så sällan nämligen. Det blev fotbollstittande med gulle och jättegod glass och frukttallrik (ananas, granatäpple, vindruvor & mango)!!

Söndag och jag har sovit som en stock inatt! Skönt att vakna utvilad och inte känna någon stress. Ute är det + grader, vilket är kul Men det är massor av snö som kom igår kväll, inte kul! Så det lär inte bli någon promenad i slasket för min del i alla fall - usch för blöta fötter!

Ska läsa igenom mitt arbete och få lite ändrat tror jag. Om jag orkar - som sagt, ingen stress idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0