Allt på samma gång...

Har varit på power walk nu på morgonen. Vill röra på mig före jag ska på jobb, det piggar upp och dagen blir liiite längre än bara arbete, har kvällspass. Min moster + kusiner kommer idag och ska stanna över sommaren, min käraste syster kommer ikväll och jag ska hämta Johan som kommer från Åbo ikväll. Allt och alla på en och samma gång. Men det är kul! Det är så det ska vara när det är sommar!

Allt är bra - känns bra! Imorgon ska det firas bröllop och mitt gull fyller 25 år också!! Allt på samma gång alltså...haha..

En trevlig men kort helg kommer det att bli. Jobbar söndag kväll...money money money...+ midsommarhelgen! Var ledig förra året så iår bestämde jag mig för att tjäna lite pängar istället för att slösa bort dem på en onödig fylla eller bara vara ledig och inte göra någonting... Då jobbar jag hellre faktiskt, midsommar är en av de där överskattade helgerna enligt mig..jag tror alltid att den ska bli bättre än vad den sist och slutligen blir.  


GRATTIS (IMORGON) MIN UNDERBARASTE, SÖTASTE OCH HÄRLIGASTE JOHAN!!


JAG ÄLSKAR DIG - allways and forever true ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0