kärlek, vänner, stort, smått

I feel Love for the first time,
and I know that it´s true,
I can tell by the look in your eyes...♥

(ur en låttext)


Då har ännu en sommarlovshelg passerat. Bröllopet var jätte jätte fint och romantiskt och..ja allt som ett bröllop ska vara (tror jag). Bruden var otroligt vacker i sin vita, slimmade klänning, hon är lång och smal så hon såg ut som tagen ur en katalog! Paret såg så fina ut och jag ska erkänna att mina ögon fylldes av tårar ett par gånger under både vigseln och kvällen...så romantiskt! Maten var otroligt god och allt var välplanerat och trevligt! Hem kom vi halv fyra på morgonen. Sedan var det söndagsjobb på ef/kvällen, var lite seg men det går bara man vill. Idag har jag haft min första inskolningsdag och jag ser med positiva och förväntansfulla ögon på kommande vecka då mitt vikariat börjar!

Tystnad är ett tecken på att allt är okej. Så har jag förstått det i alla fall. Och jag hoppas att om det Inte skulle vara okej med mina kära vänner att de i så fall hör av sig. Det gjorde jag när jag blev opererad, då var det inte helt okej med mig och det ville jag att de skulle veta. Nåja...jag finns här och svarar (oftast) i telefonen om det skulle vara något och jag tror att Ni vet det. Men det skadar inte att påminna ibland! Sedan skadar det ju inte att höra av sig för att boka en träff heller....jag vet att jag jobbar mycket och det kan ibland avskräcka folk från att höra av sig, men det finns nog alltid en stund över för lite prat och skoj med goda vänner! Kom ihåg det! Ni, få, goda vänner jag har står högt på min lista av viktiga personer!



Kommentarer
mia

om du menar sara-li - I don't know how she is för man hör ju ALDRIG från henne. Messade henne för snart 2 veckor sedan och INGET svar än. Så Sara om du läser detta. Hör fan av dig nu!!!!!!!! Puss! Jag älskar er mest!

2009-06-15 @ 23:25:09
URL: http://mollyn.blogg.se/
emme

Jepps, du och jag hörs med jämna mellanrum men hon skulle kunna flytta till ett annat land, stanna några år och komma tillbaka utan att man vet någonting...tråkigt!

2009-06-17 @ 20:40:28
Catta

Mmm... det är så det lätt blir. Dagarna går och man tänker att man skall åtminstone skicka iväg ett sms, men "ska bara" först...



Håller på och försöker planera in en Ålandsvisit snart. Men får se när det blir, vill ju inte komma under öspelen då mamma är upptagen 07-23 alla dagar. Men då jag kommer så ska vi tamme tusan ses! Lite vin, prat och skratt kanske inte helt fel va?



Många kramar

2009-06-20 @ 23:14:43
URL: http://cattah.webblogg.se/
emme

Ja KOM HIT snart!Japp, en träff ska det bli! I miss u sooo gumman! Ha det bäst och hör av dig när du kommer!! Jag jobbar 8-16 och är ledig kvällar och helger :) PUSS

2009-06-22 @ 17:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0