ta inte för givet

Det har varit en underbar helg! Med allt som kan tolkas från det ordet! Solen har värmt mig och mitt hjärta och givit mig ny energi att fortsätta. Imorgon börjar ännu en arbetsvecka och det känns okej, lite segt just nu eftersom jag vet att jag kommer att vara trött imorgon då jag är hemma först 02 inatt. Tänker på hur skönt det skulle vara att vara ledig några dagar i sträck och bara få rå om sig själv och njuta av att vara ledig och fri.. Men verkligheten är en annan när man studerar. Jag får njuta av ledighet och frihet på kvällar och helger istället och då njuter jag för fulla drag - tar inte dessa dagar för givet - jag laddar mina vintertrötta batterier och det är underbart varje lediga kväll och helg.

Sommaren är Min Årstid - jag lever och jag känner det i hela kroppen och i själen!


Kommentarer
emilia

Hej emelie!

Nu verkar det som att min mail har blivit konstig igen. Har skickat några stycken men dom verkar inte ha kommit fram. Känns som sagt längesen jag hörde från dig! Du dyker upp i mina tankar med jämna mellanrum. Hoppas du har det bra i sommarvärmen! ! Massa soooliga KRAMAR emilia

2009-06-29 @ 11:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0