Sun(ny)Day


Solen ler mot mig idag och jag ler tillbaka! Jag har fått sova ut, härligt med 12 timmars sömn ibland. Jag känner mig som en ny människa faktiskt, ser fram emot att jobba hela sommaren, stiga upp 07 varje morgon..haha..det trodde jag inte för en vecka sedan när jag var så fruktansvärt trött. Men nu ser det ut som att det har vänt - energin flödar i mig och fyller mig med kraft och ork! Kanske solen har något med det att göra också..? Jag blir alltid mycket gladare, piggare, harmonisk m.m. när solen skiner!

Jag har gjort ett entimmes yogapass idag - UTE! Efter flera år av yoga kan jag passet utantill, vilket är kul och skönt för då slipper jag höra rösten från yogadvdn för hon låter jäättee seeegg när hon pratar. Men som sagt det slipper jag. Nu fick jag lyssna på fåglarna, bina, humlorna, flugorna m.m. och titta upp i den vackert blå himlen istället för i taket inomhus. Härligt!

Idag är början till resten av ditt liv! Njut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0