My body

Is my temple - men just idag har jag verkligen träningsvärk i mitt tempel. Jag har hjälpt mamma med att trimma gräs och de som har gjort det vet hur tung en trimmer är och att det tar på hela överkroppen. Men det känns skönt att få göra någonting med kroppen eftersom jag suttit framför datorn hela våren med ex.arbetet. Sedan tycker jag också att det hör till att hjälpa till när man bor "hemma". 
Imorgon har jag min lediga dag! Yes! Jag ska in till stan och få massage, men hon ska inte få knåda för hårt på axlarna efter allt trimmande...Men det ska verkligen blir sköönt! Ska även åka till sjukhuset och fotograferas för att få mitt id-kort...haha..bilden från sjukhuset i Norge som jag hade på det id-kortet var verkligen inte snyggt och jag misstänker att morgondagens bild inte blir så mycket bättre..haha..men vem bryr sig?!

Imorgon får jag träffa min sötaste Mia! Det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0